بازاریابی ویروسی
بازاریابی ویروسی
نوامبر 9, 2018
خلاصه ای از کتاب شیب
نوامبر 19, 2018
ارتباط موثر

ارتباط موثر

ارتباط موثر با مشتری

هیچگاه با مشت گره کرده نمی توان به کسی دست داد

ما باید راه های جدید تفکر و راه و روش های جدید رفتار مردم را یاد بگیریم بطوری که بتوانیم زندگی را برای همه مردم مطلوب و لذت بخش کنیم(افلاطون)

مهترین سرمایه ی هر کسب و کاری مشتری های آن کسب و کارند پس با تعاریف بالا چگونگی رفتار با مشتری یک علم ارزشمند محسوب می شود

مجموعه ما سعی می کند راهکارهایی را ارائه دهد تا شاید بتوانید یک مشتری رهگذر را به یک مشتری دائم تبدیل کنید و یا چگونه مشتریان ناراضی را مدیریت کنید و یا اینکه چه روش هایی وجود دارد تا افراد جدیدی را با کسب و کارتان آشنا کنید پس با این اوصاف به جهت رسیدن به این مهم کسب مهارت در موارد زیر اجتناب ناپذیر است

  • مهارت در شناسایی علاقه یا نیازی در مردم

  • مهارت تحریک علاقه یا نیازهای مردم

  • مهارت مدیریت و رهبری این علاقه و نیازها

  • و شاید هم در شرایطی مهارت در تغییر نیازها

اکنون چند راهکار را بیان می کنیم که در ارتباط بهتر با مشتری می توانند موثر باشند

مهارت های کلامی :

نکته بسیار مهمی که وجود دارد اینست که اهمیت مهارت های کلامی را به خوبی درک کنید و اجرایی کردن این مهارت ها می توانند معجزه کنند البته منظور از مهارت های کلامی دروغگویی ، بزرگنمایی و یا در اصطلاح زبانبازی نیست بلکه منظور ارائه صحیح و قدرتنمد توانایی هایتان به مخاطبان است

پیش بینی :

متاسفانه عده زیادی به محض اینکه در کسب و کارشان نتوانستند موفق شوند همه چیز را گردن شانس می اندازند و می گویند بدشانسی آوردیم اما این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد بلکه علم مدیریت و بازاریابی آمده تا آینده کسب و کار شما را پیش بینی و تضمین نماید  و آن چیزی که همه بنام شانس می شناسند همان پیش بینی است که انجام نداده اند.

شناخت درست:

هیچگاه از روی احساسات تصمیم نگیرید و همواره بیاد داشته باشید حل مسئله تنها با درک مسئله امکانپذیر است . برای موفقیت در هرکاری شناخت و تخصص در آن کار یکی از اساسی ترین رکن های بنای آن کار است پس در مورد آن بدقت جستجو کنید و از هر گونه اضهار نظر قبل از شناخت کاملا خودداری کنید

دیدگاه ها بسته شده است